Často kladené otázky

Čo je Travelist?

Takže ako Travelist v skutočnosti funguje?


Na Travelist veríme, že rezervácia dovolenky by mala byť vzrušujúca a zábavná skúsenosť bez stresu, tak sme sa rozhodli vytvoriť webovú lokalitu, kde starostlivo vyberáme tie najlepšie hotely a dovolenky, a spravujeme exkluzívne ponuky dostupné iba pre našich členov. Naše ceny sú tie najlepšie na internete v čase aktuálne prebiehajúcej akcie; za to ručíme.

Každý týždeň realizujeme krátke "bleskové akcie", ktoré trvajú okolo desať dní - zostávajúci čas je uvedený vedľa každej jednotlivej ponuky. Súčasne môže prebiehať až 140 akciových ponúk, ale my Vám pošleme email, aby ste vedeli, čo sa bude diať počas týždňa.

Je potrebné poznamenať, že aj keď všetky naše ceny sú lepšie ako kdekoľvek inde online počas bleskovej akciovej ponuky, dostupnosť našich najnižších propagovaných cien môže byť obmedzená.

Starostlivým výberom hotelov a dovolenkových pobytov pre členov Travelist vykonáva úlohu zástupcu dodávateľov, cestovných kancelárií a hotelov, ktoré sa nachádzajú na webovej lokalite.

Prečo rezervovať u nás?

Náš prístup od prvého dňa bol ponúkať luxusné hotely a dovolenky doma a v zahraničí za lepšie ceny ako kdekoľvek inde na internete - to je zaručené.

Ako člen Travelist si môžete byť istý, že naše ceny sú exkluzívne pre Vás a nemôžu byť prekonané počas trvania akcie, čo Vás ubezpečuje v tom, že nemusíte hľadať nikde inde, pretože ste našli svoj dokonalý portál. Naozaj, ak budete hľadať najlepšiu cenu inde online, určite ju prekonáme. Žiadna panika. Dátum svojho pobytu si vyberiete pred tým, ako zaplatíte.

Tiež sa snažíme, aby všetci naši členovia videli pridanú hodnotu rezervovania u nás. Všetky naše ponuky sú starostlivo vyberané naším tímom odborníkov na cestovanie a vždy sa snažíme zabezpečiť nejaké maličkosti navyše ako vyššiu kategóriu izby, kúpeľné procedúry alebo zľavy, uvítacie darčeky alebo dokonca večere alebo čajový olovrant - čokoľvek, čo spraví Váš pobyt výnimočným.

Cenová garancia Travelist

Zaručené najlepšie ceny na internete

Čo je cenová garancia Travelist?

Naše zmluvné tímy pracujú tvrdo na starostlivom výbere tých najúžasnejších ponúk a naše bleskové akciové ponuky prekonajú tú najlepšiu cenu na otvorenom trhu v čase trvania akcie. Prehľadávame internet do ďaleka a do široka, aby sme sa uistili, že poskytujeme tie najnižšie dostupné ceny. Nemusíte prezerať iné obchody. Zaručujeme exkluzívne ceny, ktoré neprekoná nikto.

Ak by sme niekde videli nižšiu cenu ako v našej bleskovej akcii, okamžite by sme zrušili predaj a buď by sme tlačili na lepšie zľavy a bonusy pre našich členov (ako šampanské na uvítanie, vyššiu kategóriu izby alebo trojchodové jedlo), ak by sme mali taký hotel alebo dovolenku ešte niekedy ponúkať, alebo by sme ponuku ukončili úplne.

Robíme bleskové akcie a dúfame, že súhlasíte s tým, že ich robíme dobre. Snažíme sa inšpirovať Vás, aby ste skúšali nové veci a nové miesta. Ale tiež vieme, že možno na našu lokalitu prichádzate už s určitou predstavou o tom, kde a kedy ísť na dovolenku. Ak hľadáte konkrétnu destináciu s určitými dátumami a my takú nemáme alebo len obmedzený počet miest v rámci bleskových akciových ponúk, môžeme Vám ukázať ostatné hotely z našej ponuky. Tieto hotely sú označené zeleno-modrou farbou zobrazenou pod bleskovými akciami, a sú cenovo porovnávané s najlepšou cenou na internete. Nie sú to bleskové akcie, ale odporúčané hotely, na ktoré momentálne nie je vyhlásená blesková akcia. Tieto hotely, aj keď sú nastavené na najlepšiu cenu na internete, nie sú tak zľavnené ako naše bleskové akcie, ktoré sú nižšie ako najlepšia cena na internete. Len sa chceme uistiť, že dostanete, čo potrebujete za najlepšiu možnú cenu.

Čo sa stane, ak nájdem niekedy inde cenu nižšiu, ako je Vaša blesková akcia?

Je na nás, aby sme tomu predišli. Ak sa ale stane, že nájdete nižšiu cenu inde, ktorá sa dostala na Váš radar, ale unikla nášmu radaru, kontaktujte nás na support@secretescapes.com a odstránime uvedenú ponuku z našej lokality a s našim dodávateľom dohodneme nové podmienky.

Ako vypočítate cenu a zľavy?

Všetky naše bleskové akcie sa predávajú výhradne za ceny určené pre členov a sú nižšie ako kdekoľvek inde na internete. Najlepšia propagovaná cena je najvyššia možná zľava, akú dokážete dosiahnuť pri konkrétnej ponuke, ale nie vždy predstavuje najnižšiu cenu, ktorú by ste mohli zaplatiť. Niekedy možno zaplatíte ešte nižšiu ako propagovanú cenu, ale pre tieto super nízke ceny sú k dispozícii len niektoré vybrané dátumy. Tieto cenové zníženia "až do" platia, keď je akcia spustená.

Určitú cenu propagujeme po kontrole a mnohonásobnej opätovnej kontrole sadzieb a až potom spustíme akciu. Keď je akcia spustená na našej lokalite, vždy zabezpečíme, aby naša "vlajková" cena - cena propagovaná v hornej časti ponukovej strany - predstavovala aspoň 10% z celkových dostupných dátumov pre túto akciu.

Prirodzene táto "vlajková" propagovaná cena je obvykle najpopulárnejšia a často sa vypredá skôr ako zvyšné dátumy. Preto si môžete všimnúť, že niekoľko dní po spustení akcie propagujeme o niečo vyššiu "vlajkovú" cenu. Toto nastáva vtedy, keď sa pôvodné ceny vypredajú a, ak sa to stane, budeme Vás o tom informovať hneď vedľa novej ceny. Kompletné informácie o spôsobe výpočtu našich cien sú k dispozícii v časti "viac informácií" každej individuálnej ponuky.

Čo získam?

Čo získam, keď sa zaregistrujem?

Ponúkame našim členom zľavy až 70% na starostlivo vybrané štýlové hotely a luxusné dovolenky. Ak je spustená blesková akcia na Travelist, nenájdete nič lacnejšie nikde na internete počas trvania našej akcie - za to ručíme.

Kto sa môže zaregistrovať?

Každý, máme Vás radi všetkých.

Ako často mi budete posielať emaily?

Budeme posielať týždenný súhrn (v pondelok) všetkých akcií, ktoré sa naskytnú počas najbližších siedmich dní ako aj pripomienky, kedy nové akcie začínajú. Len aby ste nič nepremeškali. Môžete sa rozhodnúť odhlásiť sa z akejkoľvek emailovej komunikácie kedykoľvek a nedávno sme spustili nástroj pre výber kontaktných preferencií, kde si môžete pozastaviť príjem našich každodenných emailov a dostávať len naše týždenné súhrny.

Uskutočnenie nákupu

Prečo nevidím Vaše ceny?

Pravdepodobne ešte nie ste prihlásený. Po prihlásení a vybraní ponuky, ktorá sa Vám páči, by sa teraz cena mala objaviť s kompletnými údajmi ponuky napravo od galérie obrázkov.

Ako mám nakupovať?

Môžete nakupovať rovnako ako na akejkoľvek inej cestovateľskej webovej lokalite, alebo môžete zaplatiť 25 € za podržanie izby, kým sa rozhodujete.

Čo je "podržanie"?

Naši členovia si môžu podržať položku až do ukončenia akcie zaplatením 25 GBP. Vieme, že zorganizovanie dovolenky si vyžaduje čas. Najmä, keď ste na cestách s inými ľuďmi, organizujete niekoľko výletov alebo len potrebujete čas na plánovanie. Chápeme, že nemusíte byť schopný odhodlať sa k rezervácii ihneď.

Ak chcete trochu viac času na premýšľanie, môžete zaplatiť iba £25 za podržanie dátumu v kalendári, kým sa rozhodnete; čo znamená, že nikto iný si nebude môcť rezervovať Vami podržaný termín (ktorý zostane podržaný až do vypršania ponuky). Ak sa rozhodnete rezervovať si dovolenku, £25 sa automaticky odpočíta z celkovej ceny a keď nie, bez problémov Vám pripíšeme peniaze späť na Váš účet Travelist.

Dôležitá vec - podržanie NIE JE záloha na rezerváciu a nepredstavuje garantovanú, dokončenú alebo potvrdenú rezerváciu. Je to len užitočná funkcia, ktorá má zabrániť ostatným členom, aby Vás predbehli a rezervovali si tento dátum.

Nanešťastie pretože hotely a dovolenky, ktoré ponúkame sa dajú rezervovať aj inde (aj keď nie za také exkluzívne ceny, aké majú naši členovia), dodávateľ môže občas vypredať počas toho, ako sa rozhodujete. Ak sa to stane, bude dátum akcie okamžite uzatvorený a všetky podržané rezervácie budú zrušené a peniaze vrátené ako kredit na Váš účet Travelist. Budeme Vás samozrejme informovať, ak by takéto niečo malo nastať.

Poplatky za rezerváciu

Aké poplatky sú zaúčtované v konečnej cene?

Snažíme sa držať poplatky a dane na minime, ale možno Vám budeme účtovať malý poplatok za rezerváciu a samostatnú prirážku v závislosti od Vášho spôsobu platby. Ak budeme účtovať poplatky, budeme Vás o tom informovať pred nákupom.

Čo je poplatok za rezerváciu?

Poplatok za rezerváciu je minimálny poplatok účtovaný lokalitou Secret Escapes, ktorý hradíte pri platbe za hotel alebo dovolenku u nás. Tento relatívne nízky poplatok nám pomáha poskytovať podporu zákazníkom na najvyššej úrovni. Pri transakciách, ktoré majú hodnotu menej ako £99, poplatok neberieme, a maximálne budeme účtovať za transakciu poplatok £20 bez ohľadu na to, či ste minuli £350 alebo £35,000.

Čo získam za poplatok za rezerváciu?

Bez ohľadu na to, čo zaplatíte, účtovaním malého rezervačného poplatku (v závislosti od veľkosti Vašej celkovej hodnoty transakcií) sme schopní poskytovať našim členom (to ste Vy) pomoc od nášho špecializovaného tímu s prípadnými otázkami, ktoré môžete mať v súvislosti s Vašou rezerváciou. A čo je dôležitejšie, dokonca SPOLU S rezervačným poplatkom je celková cena Vašej rezervácie na Travelist stále absolútne najnižšia na internete.

Pozvánky a kredity

Ako zdieľam Secret Escapes so svojimi priateľmi?

Milujeme, keď ľudia zdieľajú, dokonca sme na to vytvorili systém odmien. Môžete získať kredit, keď sa priatelia, ktorých pozvete (s použitím svojho vlastného referenčného odkazu), zaregistrujú na Secret Escapes, ... 5 € keď sa päť Vašich priateľov zaregistruje, ... 30 €, keď sa 25 zaregistruje a 80 €, keď sa 50 priateľov zaregistruje pomocou Vášho odkazu. Taktiež získate kredit 25 € za každý nákup, ktorý u nás Vaši priatelia uskutočnia.

Čo sa stane, ak viac ako jedna osoba odporučí Secret Escapes inej osobe; kto získava kredit 25 €?

Osoba, ktorá získava kredit 25 € je tá, na ktorej email klikol používateľ.

Existuje aj možnosť dostať hotovosť namiesto kreditu 25 € za odporučenie priateľa?

Nie. Kredit 25 € je možné použiť len na nákupy na Secret Escapes.

Naše ponuky - malým písmom …

Aký je môj vzťah ako zákazníka s Travelist po vykonaní rezervácie?

Travelist je sprostredkovateľ v oblasti cestovania, ktorý vyberá neprekonateľné a exkluzívne ponuky pre svojich členov. Keď zákazník vykoná rezerváciu na Travelist, v podstate tým vstupuje do zmluvného vzťahu s hotelom alebo dodávateľom, u ktorého si rezervoval službu. Prečo? Travelist predáva produkt hotela alebo cestovnej kancelárie, a preto je na dotyčnom hoteli, cestovnej kancelárii alebo dodávateľovi, aby zabezpečil, že zákazník dostane to, za čo si zaplatil.

Odkiaľ beriete hodnotenie podľa hviezdičiek?

Starostlivo vyberáme hotely a pobyty, ktoré ponúkame Vám - našim členom. Hodnotenie podľa hviezdičiek je užitočná klasifikácia ubytovacieho zariadenia a odráža úroveň týchto zariadení vo svojej vlastnej krajine. Päťhviezdičkový hotel v Londýne môže vyzerať inak ako päťhviezdičkový hotel v Aténach alebo Instanbule, ale vynakladáme veľkú snahu, aby každý hotel, ktorý ponúkame, dosahoval NAŠE normy, čo si myslíme, že je oveľa dôležitejšie ako ľubovoľné hodnotenie podľa hviezdičiek.

Nie som spokojný s časom letu, ktorý mi bol pridelený.

Keďže vystupujeme v mene dodávateľa alebo cestovnej kancelárie pri ponúkaní dovoleniek, ktoré zahŕňajú letenky, nevieme ovplyvniť časy letov a nevieme priamo ponúknuť alternatívu. Ak ste si rezervovali u nás dovolenku, ktorá zahŕňa letenky, a nie ste spokojný s časmi cestovania, ale tieto boli v tomto znení propagované, ľutujeme, ale s tým nemôžeme nič urobiť. V prípade, že letové časy sa zmenili, odkedy ste urobili rezerváciu a nespadajú do navrhovaných parametrov, obráťte sa priamo na dodávateľa alebo cestovnú kanceláriu.

Moja dovolenka zahŕňa cestu lietadlom. Kedy dostanem presné letové časy?

Vždy sa snažíme dosiahnuť, aby naši členovia mali všetky informácie, ktoré potrebujú pred tým, ako u nás budú rezervovať. Ak predávame dovolenku, ktorá zahŕňa prepravu, nech sú to lety, trajekt, plavba loďou alebo vlak, zobrazíme tie najaktuálnejšie, najpresnejšie časy poskytnuté zo strany cestovnej kancelárie.

Avšak sme sprostredkovatelia vystupujúci v mene cestovnej kancelárie, presné cestovné časy sú mimo našu kontrolu a môžu podliehať zmenám v závislosti od obchodných podmienok cestovnej kancelárie. Na tieto podmienky nadväzujeme v časti "informácie o ceste" u každej ponuky, ktorá zahŕňa prepravu, a v súlade s nimi Vám poskytneme časy letov alebo prípadne časový interval letov. Konečné potvrdené časy letov dostanete od cestovnej kancelárie, keď Vám oni potvrdia Vašu rezerváciu. Dodávatelia sa líšia v tom, ako funguje ich proces potvrdenia, ale je na nich, aby Vám poslali presné časy letov ihneď po potvrdení Vašej rezervácie.

Ďalšie informácie o letových časoch nájdete v našich obchodných podmienkach.

Potrebujem si vybaviť cestovné poistenie?

Pri rezervácii dovolenky vždy odporúčame vybaviť si cestovné poistenie. Cestovné poistenie je asi najmenej očarujúci aspekt pri kúpe dovolenky, to chápeme. Ale je to tiež jeden z najdôležitejších krokov pre zabezpečenie, aby Vaša dovolenka bola obrovským úspechom. Odporúčame, aby si všetci naši členovia, ktorí u nás rezervujú, zakúpili dostatočné cestovné poistenie pre typ cesty, aký si vybrali, či už je to dovolenka doma alebo v zahraničí.

V závislosti od Vašej úrovne ochrany (a my vždy odporúčame komplexné poistenie), cestovné poistenie kryje proti stornu, liečebné náklady, rodinné núdzové situácie, strate/odcudzeniu batožiny, zlyhaniu dodávateľov a celému radu ďalších potenciálnych problémov. Je vždy lepšie hrať bezpečne ...

Čo keď mám sťažnosť počas mojej dovolenky?

Ak nie ste spokojný s akýmkoľvek aspektom Vami vybraného hotela alebo dovolenky a máte pocit, že skúsenosť, ktorú ste si kúpili, nebola dokonalá, či už je to Vaša izba, služby, jedlo alebo čistota - preberte tento problém s vedením hotela, Vašou cestovnou kanceláriou alebo zástupcom rezortu. Oni budú najlepšie vedieť riešiť akýkoľvek problém priamo na mieste a my Vám budeme asistovať čo najviac pri vyriešení Vašej požiadavky.

Vo výrazne obmedzených prípadoch môže mať zákazník pocit, že hotel alebo dovolenka nezodpovedali našej reklamnej kampani - v podstate že ste nedostali to, za čo ste si zaplatili. Opäť ihneď najprv informujte vedenie hotela, Vašu cestovnú kanceláriu alebo zástupcu rezortu pre rýchle vyriešenie situácie. Tiež ale kontaktujte nás na support@secretescapes.com Sme tu, aby sme urobili z rezervácie luxusnej dovolenky skutočne príjemný zážitok, ale tiež potrebujeme vedieť, keď veci nie sú, ako by mali byť. Vaša spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá.

Ak máte akýkoľvek problém s letom, ako meškanie alebo zrušenie, obráťte sa priamo na cestovnú kanceláriu (núdzové kontaktné číslo sa nachádza na potvrdení Vašej rezervácie).

Čo sa stane, ak sa moja rezervácia zmení alebo zruší?

Dávame si veľmi záležať, aby všetky údaje, ceny a informácie, ktoré poskytujeme, boli správne. Veľmi zriedkavo musíme opraviť chybu v rámci ponuky, ktorú sme propagovali. Toto môže nastať pred Vašou rezerváciou alebo ihneď po nej. Ak musíme spraviť zmenu vo Vašej rezervácii už po jej zadaní, spravíme to v súlade s našimi obchodnými podmienkami a budeme Vás o tom vopred informovať. Znovu pripomíname, je to len zriedkavé.

Vo veľmi zriedkavých prípadoch (je to ako stretnúť yetiho a podobne) môže dodávateľ, cestovná kancelária alebo hotel zrušiť rezerváciu už po jej zadaní na našej lokalite. To je úplne mimo našej kontroly, pretože poskytovateľ môže mať vypredané izby alebo miesta, bez toho, aby nám to aktualizoval v systéme a nie je teda schopný splniť rezerváciu. Keďže sme sprostredkovateľ a Vaša zmluva je po rezervácii s poskytovateľom, budeme Vám poskytovať podporu pre vrátenie platby alebo zmenu dátumov. My (Travelist) nezodpovedáme za náklady spojené so zrušením zo strany poskytovateľa (napríklad mohli ste si zarezervovať hotel v Španielsku a okamžite zarezervovať samostatné lety, keď následne hotel zrušil rezerváciu). To je dôvod prečo vždy odporúčame zakúpiť cestovné poistenie na krytie voči zrušeniu rezervácie.

Ďalšie informácie o zmenách a stornách nájdete v našich obchodných podmienkach.