Často kladené otázky

Čo je Travelist?

Takže ako Travelist v skutočnosti funguje?

V Travelist veríme, že hľadanie a rezervácia dovolenky by mala byť vzrušujúca a príjemná skúsenosť bez stresu, ktorá netrvá dlhšie, než je potrebné. Preto sme sa rozhodli vytvoriť náš web inak ako ostatní. Zabudnite na kupóny, obmedzenia a nejasné ponuky s nedostatkom informácií! Náš tím odborníkov vám vždy prináša nielen základné informácie o hoteli, či pobytovom balíku, ale tiež komplexného sprievodcu lokalitou, aktivitami a miestami, ktoré jednoducho musíte navštíviť. Spolu s unikátnym rezervačným systémom, vďaka ktorému si vyberiete nielen dátum, ale tiež typ izby a balíka, bude rezervácia vašej budúcej dovolenky otázkou niekoľkých minút.
Okrem štandardných dlhodobých ponúk realizujeme navyše krátke „bleskové akcie“ a výpredaje, ktoré sú časovo obmedzené. A keďže môže súčasne prebiehať viacero takýchto ponúk, informujeme vás o nich prostredníctvom emailu. Vďaka tomu vám žiadna z našich akcií neunikne a vašou úlohou bude len rezervovať svoju ponuku včas - dostupnosť voľných miest je totiž obmedzená, pretože u nás je možné rezervovať pobyt dni, týždne i mesiace vopred. 

Prečo rezervovať u nás?

Už od začiatku bolo naším cieľom prinášať vám nielen pobyty v najlepších cenách, ale tiež snaha inšpirovať vás k cestovaniu a spoznávaniu tých najkrajších miest našej planéty. A čo dokáže inšpirovať viac ako exkluzívne a jedinečné ponuky hotelových pobytov a dovoleniek, ktoré nájdete jedine u nás? Navyše vám Travelist prináša unikátnu garanciu najnižšej ceny na internete, vďaka ktorej nemusíte porovnávať ceny pobytov na desiatkach portálov, čím si ušetríte čas pre oveľa príjemnejšie aktivity.
Naše ponuky však nie sú výnimočné len najnižšou cenou, snažíme sa totiž o vytváranie pridaných hodnôt, ktoré naši členovia ocenia. Preto v našich balíčkoch nájdete aj také maličkosti ako vyššia kategória izby, wellness v cene, či fľaša vína na izbe.
V neposlednom rade musíme spomenúť náš skvelý rezervačný systém, vďaka ktorému si rezervujete svoj pobyt vo vami stanovenom termíne v priebehu niekoľkých minút bez otravných kupónov, či komunikácie s hotelom. Svoju rezerváciu zaplatíte z pohodlia domova platobnou kartou, prevodom z účtu alebo iným bezhotovostným spôsobom. Vo vybraných ponukách si navyše môžete zvoliť platbu 30% zálohou a zvyšnú čiastku uhradiť neskôr.    


Cenová garancia Travelist

Zaručené najlepšie ceny na internete

Čo je cenová garancia Travelist?

V Travelist neustále pracujeme na starostlivom výbere tých najlepších ponúk s najlepšími cenami na internete. Každý deň prehľadávame internet a overujeme ceny našich ponúk, vďaka čomu to vy už robiť nemusíte. 


Ako vypočítate výšku zľavy?

Všetky naše ponuky sú predávané v cenách dostupných iba členom klubu Travelist a aj keď sa môže niekedy percento zľavy zdať až nereálne vysoké, je podložené skutočnými číslami. Maximálna zľava je vždy vypočítaná na základe cenníkových cien ubytovacieho zariadenia, ktoré sú znížené výhradne pre členov nášho klubu. 

Čo získam?

Čo získam, keď sa zaregistrujem?

Cestovateľský klub Travelist ponúka svojim členom hotelové pobyty a dovolenky v najlepších cenách na internete, ktoré sú pravidelne kontrolované, takže vy to už robiť nemusíte. Okrem toho sa môžete tiež tešiť na bleskovú a bezproblémovú rezerváciu vášho pobytu vo vami zvolenom dátume vďaka nášmu unikátnemu rezervačnému systému. Vyberte, rezervujte, zaplaťte naraz alebo formou zálohy a tešte sa na nezabudnuteľnú dovolenku.  

Kto sa môže zaregistrovať?

Každý, kto chce cestovať, spoznávať a relaxovať viac, kvalitnejšie a hlavne lacnejšie. 

Ako často mi budete posielať emaily?

Na email, ktorý ste zadali pri registrácii, vám budeme denne zasielať súhrn najlepších ponúk, limitované akcie a výpredaje. Chápeme samozrejme, že toho niekedy môže byť veľa, a preto si môžete množstvo a pravidelnosť našich správ obmedziť v nastaveniach vášho konta.

Uskutočnenie nákupu

Prečo nevidím Vaše ceny?

Pravdepodobne ešte nie ste prihlásený alebo registrovaný. Po prihlásení pomocou vami zadaných údajov alebo prostredníctvom vášho facebookového konta uvidíte ceny všetkých ponúk a taktiež kompletné pobytové balíčky v dolnej časti stránky. 

Ako mám nakupovať?

Ak ste si z našej ponuky vybrali konkrétny hotelový pobyt, či dovolenku, ktorá spĺňa vaše kritéria a predstavy, delí vás od nej už len pár minút. V kalendári rezervačného systému, ktorý nájdete v pravej časti stránky, si zvolíte želaný dátum a kliknete na tlačidlo rezervovať. Na nasledujúcej stránke môžete zmeniť počet cestujúcich dospelých, detí a batoliat, či zvoliť si spôsob platby 30% zálohou alebo uhradenie plnej sumy. Po zadaní kontaktných údajov si vyberiete z viacerých spôsobov platby a uhradíte rezerváciu. Pri akýchkoľvek problémoch sa môžete obrátiť na náš zákaznícky servis kliknutím na vyskakovaciu ikonu v pravej dolnej časti stránky. 


Poplatky za rezerváciu

Aké poplatky sú zaúčtované v konečnej cene?

Snažíme sa držať poplatky a dane na minime, ale možno Vám budeme účtovať malý poplatok za rezerváciu a samostatnú prirážku v závislosti od Vášho spôsobu platby. Ak budeme účtovať poplatky, budeme Vás o tom informovať pred nákupom.

Čo je poplatok za rezerváciu?

Aby sme vám mohli poskytovať prvotriedny zákaznícky servis a podporu, účtujeme si minimálny poplatok, ktorý je započítaný v konečnej sume, ktorú zaplatíte. Poplatok sa uplatňuje iba pri objednávkach nad 99 € a jeho maximálna výška je 24€. Aj napriek zaúčtovaniu nášho poplatku sú naše ponuky stále najvýhodnejšie na internete.

Pozvánky a kredity

Ako zdieľať Travelist so svojimi priateľmi?

Je logické, že budete chcieť o svojej pozitívnej skúsenosti povedať vašim priateľom a odporučiť im cestovanie s Travelist. Prečo by ste to však mali robiť zadarmo, keď vás za vaše zdieľanie môžeme odmeniť? Za každého z vašich priateľov, ktorý sa stane členom nášho klubu prostredníctvom unikátneho odkazu, ktorý nájdete vo svojom účte, pripíšeme na váš účet kredit v hodnote 1 €. Takýmto spôsobom môžete získať kredit v hodnote až 80 €. Navyše vás odmeníme aj za prvý nákup vášho priateľa, a to kreditom v hodnote až 25 €. Získané kredity nie sú zameniteľné za hotovosť a sú použiteľné iba na nákup pobytov na stránke Travelist. 


Naše ponuky - malým písmom …

Aký je môj vzťah ako zákazníka s Travelist po vykonaní rezervácie?

Spoločnosť Travelist by Secret Escapes je sprostredkovateľom v oblasti cestovania, ktorý pre svojich členov vyberá tie najlepšie ponuky hotelových pobytov a dovoleniek. Zákazník nakupujúci na stránkach Travelist vstupuje do zmluvného vzťahu priamo s poskytovateľom ubytovania, ktorý musí zabezpečiť, aby zákazník dostal všetko, za čo zaplatil.  


Podľa akých kritérií sú hotelom prideľované hviezdičky?

Hodnotenie podľa hviezdičiek je užitočná klasifikácia ubytovacieho zariadenia a odráža úroveň týchto zariadení vo svojej vlastnej krajine. 5* hotel v Londýne však môže vyzerať inak ako 5* hotel v Aténach alebo Instanbule, a preto vynakladáme maximálne úsilie, aby každý hotel, ktorý ponúkame, dosahoval naše normy, ktoré sú oveľa prísnejšie ako akékoľvek lokálne hodnotenie.


Nie som spokojný s časom letu, ktorý mi bol pridelený.

Keďže vystupujeme v mene dodávateľa alebo cestovnej kancelárie pri ponúkaní dovoleniek, ktoré zahŕňajú letenky, nevieme ovplyvniť časy letov a nevieme priamo ponúknuť alternatívu. Ak ste si rezervovali u nás dovolenku, ktorá zahŕňa letenky a nie ste spokojný s časmi cestovania, ale tieto boli v tomto znení propagované, ľutujeme, ale s tým nemôžeme nič urobiť. V prípade, že letové časy sa zmenili, odkedy ste urobili rezerváciu a nespadajú do navrhovaných parametrov, obráťte sa priamo na dodávateľa alebo cestovnú kanceláriu.

Moja dovolenka zahŕňa cestu lietadlom. Kedy dostanem presné letové časy?

Vždy sa snažíme dosiahnuť, aby naši členovia mali všetky informácie, ktoré potrebujú pred tým, ako u nás rezervujú svoj pobyt. Ak predávame dovolenku, ktorá zahŕňa prepravu, nech sú to lety, trajekt, plavba loďou alebo vlak, zobrazíme tie najaktuálnejšie, najpresnejšie časy poskytnuté zo strany cestovnej kancelárie.
Ďalšie informácie o letových časoch nájdete v našich obchodných podmienkach.

Potrebujem si vybaviť cestovné poistenie?

Pri rezervácii dovolenky vždy odporúčame vybaviť si cestovné poistenie. Riešenie cestovného poistenia je asi najmenej očarujúcim krokom pri plánovaní vašej dovolenky, ale je to tiež jeden z najdôležitejších krokov pre zabezpečenie toho, že bude mať vaša dovolenka vždy šťastný koniec. Odporúčame, aby si všetci naši členovia, ktorí u nás rezervujú, zakúpili dostatočné cestovné poistenie pre typ cesty, aký si vybrali, či už je to dovolenka doma alebo v zahraničí.


Čo robiť v prípade, že nie som spokojný počas mojej dovolenky?

Ak nie ste spokojný s akýmkoľvek aspektom Vami vybraného hotela alebo dovolenky a máte pocit, že pobyt, ktorý ste si kúpili, nesplnil vaše očakávania v akomkoľvek smere, adresujte svoju sťažnosť vedeniu hotela, zástupcovi rezortu, či cestovnej kancelárii. Travelist vám bude samozrejme pri riešení vašich sťažností v plnej miere nápomocný.


Čo sa stane, ak sa moja rezervácia zmení alebo zruší?

Jedným z našich najväčších záväzkov je snaha o udávanie dokonale správnych údajov, cien, a informácií. Aj napriek tomu však môže dôjsť k chybe v ponuke, ktorá môže nastať pred, počas a aj po vašej rezervácii. Ak musíme uskutočniť zmeny v ponuke po vašej rezervácii, urobíme tak jedine v súlade s našimi obchodnými podmienkami a budeme vás o všetkom vopred informovať.
Vo veľmi zriedkavých prípadoch môže dôjsť tiež k zrušeniu rezervácie zo strany poskytovateľa služieb (hotel, cestovná kancelária). Podobná situácia je bohužiaľ mimo našej kontroly a dochádza k nej výhradne v prípadoch nedostupnosti ubytovacích kapacít alebo z neočakávaných príčin.

Ďalšie informácie o zmenách a stornách nájdete v našich obchodných podmienkach.